خوشحالم و به خود مي بالم كه هميشه تو را در كنارم دارم...
و چه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن ،
و از آن شيرين تر با تو همكلام شدن !
عشق،قلب كوچكم را از خود بي خود كرده است...
چرا كه تنها تو را در ميان ديگران باور كرده است !
كاش زودتر از اينها تو را يافته بودم،
زيرا احساس ميكنم با عشق تازه متولد شده ام!
حال ...تو مرا ليلاي خويش مي پنداري ،
ومن تو را مجنون عشق مي نامم !
تو مرا براي خود مي داني ،من نيز تو را از براي قلب خود مي دانم.
و چه زيباست لحظه ي رسيدن به اوج خوشبختي ،
زماني كه هر دو همديگر را براي هم مي خواهيم!
همسر عزیزم روز مرد بر تو مبارک باد...
دلتنگی های یک غریبه درغربت...ما را در سایت دلتنگی های یک غریبه درغربت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131