سکوت

خرید بک لینک
سکوت عجیبی است

تنها من مانده ام و خیال بودنت

من مانده ام و نوشته هایت

*

نوشته هایی که دلم را به بند کشید

و شده ام زندانی دفتر خاطراتت

شده ام تشنه حضورت...

*

با من چه کرده ای؟

وقتی می خوانمت دلتنگ می شوم

وقتی از تو می نویسم چکاوکها عاشق می شوند

*

وقتی هوای کوچه ابری می شود

دلم هوایت را می کند

وقتی می دانم دیگر عطر تنت نیست دیوانه می شوم

*

با خود چه کرده ای؟

هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی

غصه هایت را کجا دفن می کنی

تنهاییت را با که قسمت می کنی

*

اشکهایت را روی کدام کویر می ریزی

کدام گل را سیراب می کنی

با من چه کرده ای؟

*
می خواهم فریاد بزنم

تنهاییت برای من ٬ غصه هایت برای من

همه بغضها و اشکهایت برای من

تو فقط بخند

*

آنقدر بلند تا لبهای خشکیده ام آب شوند

آنقدر بلند تا ابرها اشک شوق بریزند

و کوچه ها عاشق شوند...

*

کاش اینجا بودی

کاش بودی و سکوت می کردی

کاش بودی

دلتنگی های یک غریبه درغربت...

ما را در سایت دلتنگی های یک غریبه درغربت دنبال می‌کنید

برچسب: سکوت,سکوت بره ها,سکوت میکنم,سکوتم از رضایت نیست,سکوت شب,سکوت بره ها 2,سکوت چت,سکوت شعر,سکوت در برابر ظلم,سکوت عشق, نویسنده: بازدید: 172 تاريخ: جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 11:38

صفحه بندی